2010. november 20., szombat

Az első robbanás 2.


Míg én tökéletesen megdermedtem, a környezetemben minden a kétszeresére gyorsult. A parkból az anyukák őrült iramban rohantak a csemetéjükért, hogy mielőbb biztonságba helyezzék őket a halálos fekete ruhás alaktól.

Először nem értettem, honnan jöttek rá, hogy veszélyes, de ez is csak az bizonyította, mennyire lelassultam. A férfi kezében egy fegyver volt, amit karlendítésenként lóbált a levegőben, ahogy hosszú lábaival berohant a parkba.

Mögötte a füstbe burkolózott utcából még egy sötét alak bontakozott ki, majd még néhány, akiket már nem volt alkalmam szemügyre venni.

– Jasmine! – hallottam a kiáltást a hátam mögül, mire összerezzentem. Jhonny hangjára magamhoz tértem.

Mintha kábulatból ébredtem volna, az agyam hirtelen kapcsolt, a szívem követhetetlen ritmusra váltott, a lélegzetem pedig elakadt. Már futottam volna, de késő volt. A férfi fegyverének fekete mélységével néztem farkasszemet.

– Ne mozdulj! – recsegte halk, fenyegetően rekedtes hangján, mely olyan volt, mint egy kiöregedett rockénekes, aki túl sokat piált és bagózott.

Bárcsak ez is piás lett volna, de nem volt az. Ahogy belenéztem a szemeibe láttam benne a józanságot. Intelligens pillantása elárulta, hogy minden a tervei szerint történik. Bárki lehetett volna a helyemben, neki mindegy volt, csak legyen egy civil, aki esélyt adhat a további menekülésre, a zsaruk bosszantására, bármire...

Léptek zaját hallottam a hátam mögül. pontosabban Jhonny lépteinek őrült rohamát. Rádöbbentem, a felszólítás nem nekem szólt, hanem neki, de esze ágában sem volt hallgatni rá. Rohant tovább, közben hallottam haragos fújtatását. A szívem már alig bírta a tempót, amit az adrenalin követelt meg tőle a véremben, mégis megkönnyebbültem, hogy valaki értem rohan.

Közben a férfi háta mögött egy hatalmas színes bőrű férfi jelent meg. Fekete öltönyt és vakítóan fehér inget viselt. A kinézete elegáns, de nem piperkőc hatású. Az ő kezében is fegyver volt, de nem fekete, hanem csillogó ezüstszínű. Olyan határozottan fogta, mint aki gondolkodás nélkül, bármelyik másodpercben képes elsütni.

– Ereszd le, seggfej, különben... – kezdte a fekete fickó, de a mondat feléig sem jutott, amikor az előttem álló alak hátranyúlt, felhúzta a fejére a kapucnit, hogy az arca már egyáltalán ne látszódjon, majd futásnak indult.

Jobbra rohant el, az öltönyös férfi meg olyat káromkodott, ami a döbbenetem merev falán is áthatolt. Két lépéssel előttem termett, és a képembe ordított.

– Földre! És maradjon is ott, míg vissza nem jövök!

Ebben a pillanatban vetődött rá Jhonny. Mint egy kecses puma, amely a hatalmas grizzlyre támad. A futásból fennmaradt lendületével nekirontott az öltönyösnek, és mindketten a földre zuhantak a lábaimhoz.

Az öltönyös fickó próbálta hatalmas alkatát bevetni, hogy Jhonny karját hátraszorítsa, de sikertelenül. Jhonny fürge volt, és erős. Nem olyan erős, mint a másik alak, de ahhoz eléggé, hogy lenn tartsa a földön.

A férfi átfordult fektében és hatalmas öklével állkapcson vágta Jhonnyt. Mintha egy párnát pofozott volna, Jhonny meg sem rezzent. A harmadik ütés után az alsó ajka felhasadt és vérezni kezdett, de még ekkor sem eresztette a férfit.

– Jhonny, ne! – kiáltottam, mikor végre elég erőt éreztem magamban, hogy visszafojtsam a hisztérikus kitörésemet. – Jhonny, ő azt hiszem, segíteni akart...

Először meg sem hallotta. Küzdött, mint egy vadállat, és lassan felderengett bennem, hogy miattam. Énmiattam csinálja ezt. Azért, mert azt hitte, ez a férfi is bántani akart, mint az előző. A gondolatra hevesen megdobbant a szívem, és odaléptem hozzá.

Remegő kezemet a vállára tettem, mire megrezzent, és vadul felém kapta a fejét. Barna szemeiben semmi melegség nem volt, keményen villant rám a pillantása, miközben egyik térdével az öltönyös fickó torkába térdelt.

Láttam a szemeiben, mikor ismert fel. A vadság azonnal eltűnt, átadva a helyét a zavarba ejtő rajongásnak. Az arcáról sugárzott a gyöngédség és az aggodalom, de az izmai továbbra is feszülten tartották a hatalmas fickót.

– Jól vagy? – kérdezte Jhonny, mire idegesen, csipetnyi hisztérikus felhanggal nevettem egyet.

– Ezt inkább én kérdezhetném... – mutattam rá.

A haja ziláltan lógott a homlokába, néhány tincs vadabbul a szemébe, a vadonatúj ingje a mellkasánál elszakadt, az ajkáról pedig vér folyt az állára.

Már épp válaszolni akart, amikor az alatta kifeszített alak megunta a várakozást, és kihasználta pillanatnyi megingását. Felemelte hosszú lábát, és egy villámgyors mozdulattal tarkón rúgta Jhonnyt, aki szédelegve dőlt előre. Egy másodperccel később mindketten talpon voltak, készen arra, hogy újra a másiknak rontsanak, de végül csak gyilkos tekintettel méregették egymást.

– Hé, Corner! Minden oké? – kiáltott a férfi háta mögül egy bajuszos egyenruhás rendőr, miközben gyanakodva szegezte a fegyverét Jhonnyra.

A Corner nevezetű kiköpte a szájában felgyülemlett vért, majd bólintott.

– Eegen. Pechemre a herceg rólam hitte, hogy gonosz sárkány vagyok, aki fenyegetni merészeli a királylányt – jegyezte meg epésen, míg le nem vette a szemét Jhonnyról.

– Rendőr vagy? – kérdezte Jhonny gyanakodva.

Corner elővett valamit a nadrágjából, és elénk tartotta.

– Ethan Corner különleges ügynök, FBI.

Szavaira, mintha egy zsilipet nyitottak volna meg az agyamban, az érzelmeim kavalkádja mind egyszerre robbantak ki belőlem. A félelem, a rettegés, az életem, ahogy lepereg a szemem előtt, a féltés Jhonny miatt... Minden.

Ahogy figyeltem a fényes jelvényt hisztérikus nevetés tört elő belőlem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húúú ez aztán izgalmasra sikeredett:D Tényleg sikerült azt a hatást keltened, mintha belassult volna az idő és a cselekmények mégis felgyorsultak.
Ethanra kíváncsi vagyok milyen lesz, de az már biztos, hogy a neve jó választás volt. Tényleg ügynökös:D

Dex

Névtelen írta...

Szia! :)
Valami hasonló entré-ra számítottam. És arra, hogy máris várjam a folytatást. Sikerült. :)
Remekül jellemzel! Jhonny karaktere kicsit sem gyengül Ethan kemény belépője miatt.
Ghost

Norema írta...

Izgalmas, cselekményben gazdag rész. Imádtam, mikor Jasmine rádöbben, hogy valaki ÉRTE harcol.
Hol van Sarah? Úgy nem esett baja?

Jobbulást a manóidnak! Az enyémek is betegek. Teljesen együtt érzek veled.

Norema

benina írta...

HI Dex,
olyan ügynökös lesz Ethan. Dolga van, mégpedig, hogy kiderítse, ki a robbantó;)

Ghost,
igyekeztem fenntartani az egyensúlyt. Örülök, hogy tetszett :)

Drága Norema,
Sarah teljesen jól van (egyelőre...;).
A manóim lassan a javulás útjára lépnek. Ma már csak a legkisebb nem akart elereszteni semerre. :D
Jobbulást a tieidnek is! :)

b.